Rozbalili ste nový tovar a zistili sa, že je poškodené, hoci bol obal neporušený?
Informujte čo najskôr našu spoločnosť najneskôr do 24 hodín, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť. Ozvite se na nám na telefón či mail:
Vyplňte Reklamačný list a spolu s fotografiu či videem poškodenia nám ho zašlite na info@sportago.cz
Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú poruchu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
Vyčkajte až Vás budú zamestnanci reklamačného oddelenia kontaktovať.
Výrobok zakúpený v našom internetovém obchodu nezodpovedá vašim predstavám? Potom máte možnosť ho vrátiť či vymeniť bez udania dôvodov počas zákonnej 14 dňovej lehoty od dátumu jeho prevzatia.
Vyplňte a vytlačte si Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
Uveďte tovaru do pôvodného stavu.
Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:
Sportago - Reklamačné oddelenie
U Cukrovaru 1454/13
747 05 Opava
Na tejto adrese nie je možné vrátiť tovar osobne.